reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Paulína Terchová

Paulína Terchová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ahojte volám sa paťa :) rozmýšlam, ale zatiaľ len v mojom duchu..a preto by som chcela rozmýšlať,premýšlať na hlas.a to tak že to čo cítim sa pokúsim napisať sem Vám :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Strata človeka ktorého som moc lúbila

Paulína Terchová

Strata človeka ktorého som moc lúbila

Tak tento môj článok bude o sklamaní, sklamaní v ľuďoch, čo nie je asi nič nové u nikoho z nás, u nás všetkých . Myslím si že každý jeden z nás sa už sklamal, aspoň jeden jedinky krát ! A hlavne v dnešnej dobe. OK tak teda začnem. Niekedy je hooršie to čo ti vyjde z úst ako to čo napíšeš lebo to čo napíšeš sa dá nejak zmazať alebo odstrániť ale to čo vyjde z tvojich úst už žiaľ nie ...

  • 13. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 632x
  • 3
aSi SoM sA zAlúbIlA ? ? :)

Paulína Terchová

aSi SoM sA zAlúbIlA ? ? :)

Chcem Vám napísať o jednom človeku, o človeku ktorého mám viac než rada. Myslíte že je to láska ? Lebo ja začínam mať ten pocit, že áno.

  • 4. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 913x
  • 12
Prečo si tak urobil , mysliš že je to tak správne?

Paulína Terchová

Prečo si tak urobil , mysliš že je to tak správne?

Tak tu máš moj názor na to čo sa stalo, aj ked ty sam vieš najlepšie že ta mám stále moc rada ..páči sa

  • 4. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 578x
  • 3
básnička od mojho najlepšieho kamaráta :) 2.

Paulína Terchová

básnička od mojho najlepšieho kamaráta :) 2.

  • 3. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 827x
  • 0
bAsEň Od MoJhO nAjLePšIeHo KaMaRáTa :) 1.

Paulína Terchová

bAsEň Od MoJhO nAjLePšIeHo KaMaRáTa :) 1.

  • 3. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 664x
  • 5
reklama
skú sa zamyslieť- Láska nie je len slovo

Paulína Terchová

skú sa zamyslieť- Láska nie je len slovo

Narodiť sa pre lásku, žiť pre lásku, zomrieť pre lásku... Veta akoby vystrihnutá z lacných románov, ktoré sú výstižne označované ako „ľahké čítanie pre ženy“. Opojenie z romantiky letných nocí v náručí milovaného, ktoré však rýchlo vyprchá. Sladké bláznovstvo určené len pre naivných rojkov, ešte nezasiahnutých krutou realitou života.

  • 3. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 340x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu