reklama

Strata človeka ktorého som moc lúbila

Tak tento môj článok bude o sklamaní, sklamaní v ľuďoch, čo nie je asi nič nové u nikoho z nás, u nás všetkých . Myslím si že každý jeden z nás sa už sklamal, aspoň jeden jedinky krát ! A hlavne v dnešnej dobe. OK tak teda začnem. Niekedy je hooršie to čo ti vyjde z úst ako to čo napíšeš lebo to čo napíšeš sa dá nejak zmazať alebo odstrániť ale to čo vyjde z tvojich úst už žiaľ nie ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

Môj život bol doposiaľ fajn, teda do vtedy do kiaľ neprišieldeň D . Jednoducho poznala som jedného chalana. Poznala som ho už dosť dlho nato aby som vedela čo je zač . Bol jedináčik. Často ľudia hovoria žejedináčikovia sú dosť rozmaznaný ajpodľa mňa sú ale iba niektorí .Ale môj kamarát Maťo v tomto prípade medzinich nepatril . Bol iný, jeho povaha bola ťažko vyvsetlitelná .. Ale napriektomu som sa ho snažila vždy pochopiť, teda vždy keď to šlo. Zo začiatku to bolodosť ťažké. Nesvpustil si ma len tak ľahko do jeho srdiečka. Až na pokon mizačal rozprávať veci ktoré nemusel, hovoril mi veci ktoré ho trápili, veci ktorémi pred tým nikdy nespomenul. Jednoducho začal ma považovať za kamarátku, niekohokomu môže dôverovať. A tak naše priateľstvo fungovala úplne parádne.Párkrát sme sa pohádali ale to je normálne , no nie? :) Až na jedenkrát keď mipovedal to čo ma z jednej stránky dosť zarazilo a z druhej zasepotešilo, moooc potešilo. Keď že Maťo bol jedináčik a vždy túžil mať aspoňjedného súrodenca tak mi povedal : Si mi ako sestra, sestra ktorú som žiaľnikdy nemal . A preto chcem aby si bola práve ty ňou ! Moc ma to potešiloa tak bol ako skoro ako môj vlastný brat . A dni plynuli ďalej. Až na pokon prišiel ten spomínaný deň D. Dosť sme sa pohádali, kôli takej úplne sprostunkej veci, ktorú radšej užnechcem ani spomínať . pamätám si že som mu povedala slovo ktoré som nemala,slovo ktoré dokáže ublížiť človeku strašne veľmi. Jednoducho sama nedokážempochopiť ako to slovo mohlo vyjsť z mojich pier.. A to slovo zneloNenávidím ťa ! ! ! Jednoducho OK stanesa človek pochybí ale nie až takto, nie u človeka ktorého nadovšetko ľúbi! A problém nie je u konca a právepreto je tento človek iný ako tí ostatní ! On mi nedokáže odpustiť, sklamal savo mne a nikdy takéto čosi odo mňa nečakal. Ja som sa mu ospravedlnila aleon nie a nie mi odpustiť ani nieže odpustiť ale načo mu bude kamarátka čoho nemá rada ale čo ho pre zmenu nenávidí . Plakala som, dobré tri dni ale užsom si povedala že STOP ! Bolí ma to, to ja netvrdím ale čo narobím trápiť sa a chodiť po ulici ako bez života? Písalasom mu vždy keď sa zjavil na icq alebo inde, keď ho stretnem tak to ma bolí asinajviac. Kde mám pozdrav s krásnym úsmevom? A objatie plne nehy čilásky .. Ale teraz len bez ducho prejdeme okolo seba a mne hneď slzyvbehnú do očí. Nechápem čo robí, a keď mu azda napíšem tak ma pošle kade ľahšiealebo mi pre zmenu povie strašne silné slová ktoré nehorázne bolia .. :( posledné čo mi napísal bolo že mám si ísť zaniekým koho mám skutočne rada, on si utvoril vlastný názor a jemu sa zdáže ja už mám vraj tiež svoj .. Ja len toľko ak by ťa sem náhodou niečozaplietlo a ak si toto budeš raz čítať tak ty sám najlepšie vieš čo somzač, aká som a vieš že ťa mám strašne rada a stále ako môjho brata . A nikdynezabudnem na to, čo som s tebou zažila :) A moja posledná otázkaznie, teba to vážne vôbec netrápi ? Si naozaj taký že si ma dokázal hodiť lentak za hlavu ? ...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prosím ak chcete tak ohodnoťte môj článok. Ak sa chceš len vybúriť a napísaťlen čistú kritiku, tak prepáč ale to radšej ani nepíš . Ďakujem PEACE :)

Paulína Terchová

Paulína Terchová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ahojte volám sa paťa :) rozmýšlam, ale zatiaľ len v mojom duchu..a preto by som chcela rozmýšlať,premýšlať na hlas.a to tak že to čo cítim sa pokúsim napisať sem Vám :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu